You are currently viewing בפיצה החדשה של פיצה האט יש כדורי מוצרלה אפויים בתוך הקרום

בפיצה החדשה של פיצה האט יש כדורי מוצרלה אפויים בתוך הקרום

יש אנשים שטוענים שהקרום הוא החלק הטוב ביותר בפיצה. עכשיו, לפני שאתם מגלגלים את עיניכם או יוצאים לקרב עם דחייה חכמה, עליכם להפנים שהקרום הזה עשוי להיות משהו גדול. פיצה האט העניקה לאחרונה לאוכלי הפיצה סיבה לחגוג עם הפיצה החדשה לגמרי שלה: פיצה מוצרלה פופרס.

 

היום הודיעה פיצה האט כי השיקה את הפיצה הטעימה ביותר שלה עד כה, שהאטרקציה העיקרית בה היא הקרום. עכשיו, זה לא פיצה עם הקרום הממולא הרגיל שלה, שבדרך כלל מתווסף למוצרלה שבין הכיסים העבים יותר של הקרום. במקום זאת, החידוש האחרון של פיצה האט עורם את הגבינה המטוגנת הנוספת על גבי הקרום, בצורת ביסים מטוגנים של מוצרלה.

 

לפיצה, שתגיע עם פפרוני או עם בגבינה רגילה, יהיו 16 ריבועים ממולאים בביסים פריכים של מוצרלה על גבי הקרום. עם הפיצה הזו אתם מקבלים את הארוחה העיקרית ואת המתאבנים בקופסה אחת. אתם יכולים להוריד את הביסים הקטנים מהקרום או לנגוס בהם ולאכול אותם עם הפיצה בבת אחת.

 

"אני יודע מה אתם חושבים: הם הוסיפו ביסים של מוצרלה על פיצה?" אמר ג'ורג' פליקס, מנהל השיווק הראשי של פיצה האט בהצהרה רשמית. "זה נכון, ובגלל זה אתם צריכים לנסות בעצמכם את הפיצה הזו לפני שהיא נעלמת. זה העולם שלכם … אנחנו פשוט מכינים בו פיצה."

 

אין שום ערובה לכך שהפיצה המיוחדת הזו תישאר בסביבה – נכון לעכשיו, פיצה האט אומרת שהיא תהיה זמינה רק לזמן מוגבל, כך שזה האינטרס שלכם לגשת לסניף פיצה האט הקרוב אליכם בהקדם האפשרי. כמה מושלמת הפיצה ויין הרוזה יהיו במפגש של חברים?

 

אתם מוזמנים לבילוי האפי הזה.

כתיבת תגובה