היפטרו מהשומן בבטן – פשוט העיפו אותו!

היפטרו מהשומן בבטן – פשוט העיפו אותו!

אם אתם רוצים להיפטר מהשומן בבטן, אתם חייבים לעשות משהו לא אינטואיטיבי למדי: לאכול.

 

כן, זה נכון. אל תגוועו ברעב. אתם צריכים לאכול. מחקרים מראים כי דיאטה באופן אינטנסיבי מדי או מעקב אחר כל ביס מקרוב מדי יוצרת את התנאים המושלמים להוסיף שומן בבטן, ולא ההפך.

 

אל תהיו לחוצים

מחקר חדש עקב אחר רמות המתח של 121 נשים בדיאטה במשך שלושה שבועות והראה תוצאות מעניינות. אלה שעקבו אחר תוכנית אכילה דלת-קלוריות – המורכבת מארוחות ארוזות בסך כולל של 1,200 קלוריות ביום – חוו עלייה משמעותית ברמות הורמון הלחץ קורטיזול. וזה יכול לגרום לצרות גדולות כשמדובר בניהול שומן בטני. קורטיזול אומר לגופכם לאחסן יותר קלוריות בבטן, בדיוק במקום שאתם לא רוצים אותו. נוסף על כך, תחושת לחץ יכולה לגרום להתמדה בכל תוכנית לירידה במשקל להרגיש כמעט בלתי אפשרית.

 

שימו לב לכך

החוקרים מצאו גם כי הנשים שקיימו יומני מזון סופר-פרטניים, חשו הרבה יותר לחוצות מנשים שלא עשו זאת. אז למרות שזה טוב לחשוב על מה שאתם מכניסים לפה שלכם, אל תתעקשו על זה. שימו לב לגודל המנות, בחרו באוכל בריא, שימו לב כמה פעמים אתם מבקרים בארון החטיפים, אך אל הפכו את הדברים ליותר מדי קשים.

 

הידעתם? כ-64 אחוז מהאנשים שעושים דיאטות בסופו של דבר מעלים משקל רב יותר ממה שהם איבדו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט