You are currently viewing לא תאמינו כמה שוקולד קונים האמריקאים בחג האהבה

לא תאמינו כמה שוקולד קונים האמריקאים בחג האהבה

שוקולד ויום האהבה הם זוג איקוני באמת, ממש באותה רמה עם קרמיט ומיס פיגי, מיקי ומיני מאוס או ריבה וחמאת בוטנים.

 

למעשה, התענוג המתוק הזה כל כך נרדף לחג הרומנטי ביותר של השנה שקופסאות שוקולד בצורת לב היוו 10.7% ממכירות הממתקים של יום האהבה בשנת 2019, כך עולה מסקר חדש של Candystore.com. אתר הממתקים השתמש בנתוני מכירות מ-12 השנים האחרונות של חנויות ממתקים מקוונות ושותפים בתעשייה כדי לקבוע את כמות השוקולד שנמכרה.

 

אבל כמה שוקולד קונים אמריקאים כל שנה ליום האהבה? מסתבר ש-26 מיליון קילוגרמים של שוקולד נרכשים כבר בשבעת הימים שלפני ה-14 בפברואר. אם אתם רווקים ורוצים להיכנס לפעולה, אתם לא לבד. סקר Candystore.com חשף כי 43% מהאמריקאים יקנו לעצמם שוקולדים ביום האהבה.

 

שוקולד הוא רק חלק אחד מהמכירות הגדולות של חג האהבה. קרן הקמעונאות הלאומית צופה כי האמריקאים יוציאו 27.4 מיליארד דולר בפברואר הקרוב (בממוצע 196.31 דולר לאדם) על מתנות לאהובים שלהם. בשנת 2020, צפוי שכ-2.4 מיליארד דולר מההוצאה הגדולה הזו יעבור לממתקים. השאר ילכו על מתנות רומנטיות אחרות, כמו תכשיטים, ארוחת ערב באחת מהמסעדות הרומנטיות ביותר בסביבה, ביגוד, פרחים, כרטיסי מתנה ומתנות אחרות.

 

לכן, אם אתם בין המוני האמריקאים שהולכים לקנות ממתקים לבת הזוג שלכם העונה, וודאו שאתם קונים את ממתק יום האהבה שנבחר: שוקולד. ורק כדי להיות בטוחים, קנו אותו מחנות השוקולד הטובה ביותר שאתם מכירים.

כתיבת תגובה