You are currently viewing ג'ון ג'ונס גובר על רייס ב-UFC ושומר על התואר בפעם ה-15

ג'ון ג'ונס גובר על רייס ב-UFC ושומר על התואר בפעם ה-15

ג'ון ג'ונס התמודד עם האתגר הרציני ביותר שלו במשך שנים ובסופו של דבר גבר על דומיניק רייס ב-UFC 247 במוצאי שבת, כשהוא שומר על חגורתו במשקל כבד קל בעקבות פתיחה חזקה ומפתיעה של המתמודד.

 

ההחלטה פה אחד של 48-47, 48-47, 49-46 התקיימה במחיאות כפיים חזקות ובזעקות רמות מהקהל, מכיוון שרבים חשו שהמתמודד הוכיח מספיק כדי לקבל את התואר.

 

"אני יודע שניצחתי את המאבק הזה," אמר רייס. "גרמתי לג'ון ג'ונס להראות כמו סתם גבר. הבאתי את הקטטה אליו."

 

ג'ונס (26-1-1) מסר לרייס המדורג רביעי (12-1) את ההפסד הראשון שלו, כשהוא משתפר ל-15-0 במאבקי תארים. הוא הפך למנהיג כל הזמנים בהגנות על הטייטל ב-UFC. ג'ונס נלחם לראשונה מאז הניצחון ביולי האחרון על טיאגו סנטוס ב-UFC 239, התקופה הארוכה ביותר שלו בין קרבות בלמעלה מחמש שנים.

 

רייס תקף בסיבוב הראשון והפיל בקצרה את ג'ונס לקרקע בתוך פחות משתי דקות. ג'ונס קפץ לאחור בסיבוב השני, והנחית כמה מכות חזקות על ראשו של רייס.

 

ההמון התנועע והתנדנד קדימה ואחורה בתמיכה עבור כל אחד מהמתמודדים, וקרא בשני השמות בנקודות שונות.

 

בסיבוב השלישי, רייס הנחית מכות על ראשו של ג'ונס, והוא שאב דם מוקדם בסיבוב הרביעי. ג'ונס סיים את הסיבוב ההוא היטב והקהל נעשה שקט ומתוח לקראת הסיבוב האחרון. ג'ונס הגדיל את ההתקפה שלו בסיבוב האחרון, אך נראה כי רייס שמר על מספיק מרחק מג'ונס כדי להעביר את ההכרעה לידי השופטים, שעברה בסופו של דבר לאלוף המכהן.

 

"הוא הנחית כמה מכות קשות," אמר ג'ונס. "המעריצים אוהבים את זה כשהם רואים אותי נפגע – זה לא קורה לעיתים קרובות. אבל באותו זמן גם אני נתתי כמה חבטות טובות. קיבלתי את הגב שלו יותר מפעם אחת. … ניצחון קשה אבל ניצחון."

 

באירוע המשותף של UFC, אלופת משקל הזבוב ולנטינה שבצ'נקו הגנה על תוארה נגד קתלין צ'וקג'יאן, ועצרה את המתמודדת בסיבוב השלישי. המתמודדת הקירגיזסטנית שבצ'נקו (19-3) ניצחה את ההתמודדות החמישית ברציפות, כשהיא גוברת על צ'וקאג'יאן (13-3) מארה"ב, שנכנסה כמתמודדת הראשונה לחגורה.

 

בינתיים, המנהל של חביב נורמגומדוב, עלי עבדלעזיז, אמר היום (שבת) ל-ESPN כי מרשו אינו מעוניין בשידור חוזר עם קונור מקגרגור.

 

"הסיכוי היחיד שבו הקרב הזה יכול להתרחש הוא ברחוב," אמר עבדלעזיז. "[מקגרגור] היה צריך לעשות משהו מרהיב. הוא חרא, אתה מבין? קונור מקגרגור הוא אחד הכוכבים הגדולים ביותר כי הוא אחד מהגרועים הגדולים ביותר."

כתיבת תגובה