כיצד להיפטר מהשומן הבטני שלכם

כיצד להיפטר מהשומן הבטני שלכם

שאלנו את מעריצי הפייסבוק שלנו לגבי הדאגה הגדולה ביותר שלהם בגוף חשוף: בטן שמנה, ישבן מרושל או זרועות מרופדות. באופן לא מפתיע, כמעט 80 אחוז בחרו בבטן שמנה. מעריצה אחת בפייסבוק אמרה, "אני פעילה גופנית … [וגם] יורדת במשקל, אבל הבטן שלי לא שטוחה מספיק." והיא לא לבד.

 

אז מדוע השומן בבטן עקשן כל כך – ואיך תוכלו להיפטר ממנו? הלכנו למומחים שלנו כדי לקבל תשובות. הנה מה שגילינו.

 

מדוע שומן בבטן כה עקשן

  1. אתם לחוצים מדי. הורמוני לחץ לא רק מעודדים את גופכם לאגור קילוגרמים נוספים באופן כללי, אלא גם יותר שומן בבטן בפרט.
  2. אתם מתבגרים. לדברי ד"ר מחמט אוז, "ככל שמתבגרים, שומן בטני נעשה עיקש יותר." הוא מוסיף, "סביר להניח שעשיית אותן פעולות שעשיתם בעבר לא תעבוד טוב כמו פעם. אתם צריכים לשנות את זה."

 

  1. אתם אוכלים במהירות. אוכל ארוז מכיל את האויבים הגדולים של בטנכם: שמנים מוקשים חלקית (שומני טראנס) ופחמימות פשוטות. שומני טרנס מגדילים את השומן שלכם, אומר ד"ר דין אורניש. הם אפילו מפיצים מחדש שומן מאזורים אחרים בגוף לבטן.

 

שלוש דרכים להיפטר מהשומן בבטן

אתם לא יכולים להפחית שומן בבטן. כדי לאבד שומן בכל מקום בגופכם, תצטרכו לאכול פחות ולזוז יותר. וזכרו, אומר המאמן האישי ג'ף קרוסוול, "השומן הזה לא הצטבר בן לילה. . . אז לחשוב שזה יירד בן לילה זה מגוחך." נסו את הטיפים הבאים כדי להאיץ את ההצלחה שלכם.

 

  1. אכלו את השומנים הנכונים. וודאו שהתזונה שלכם מלאה בשומנים בלתי-רוויים בבטן, הנמצאים באגוזים, זרעים, זיתים ושמן זית ואבוקדו. תה ירוק הוא עוד שורף שומנים.

 

  1. בחרו במהלכים הנכונים. הפתעה! כפיפות בטן הן לרוב לא יעילות כשמדובר בגילוח סנטימטרים מקו המותניים שלכם. ד"ר אוז מציע יוגה כחלופה לשיפור המצב.

 

  1. הקפידו לישון יותר. לדברי מומחה השינה ד"ר מייקל ברוס, היעדר שינה משפיע על רמות ההורמונים המשפיעים על התיאבון. הקפידו לישון לפחות שבע שעות בלילה, כך תוכלו לראות בטן מחמיאה מוקדם יותר.

 

ירידת שומן בבטן לא רק תגרום לכם להיראות טוב יותר, היא גם תעשה אתכם בריאים יותר. הסיבה לכך היא שנשיאת משקל נוסף בבטן מכניסה אתכם לסיכון מוגבר לכל דבר, החל מסוכרת ומחלות לב וכלה בסרטן.

 

לאלו מכם שדואגים יותר לישבן רופס, נסו את אימון הישבן והירך של דוקטור מייק קלארק. אם אתם זקוקים לעזרה נוספת בהרזיה ובכושר, נסו תרגילים שנועדו למקד את הנקודות הבעייתיות שלכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט