You are currently viewing כיצד לבחור את שולחן האוכל המתאים לחלל ולסגנון החיים שלכם

כיצד לבחור את שולחן האוכל המתאים לחלל ולסגנון החיים שלכם

שולחן האוכל הטוב ביותר עבורכם יהיה זה שעובד לפי התקציב שלכם, מציע בנייה מוצקה, מתאים לחלל שלכם ובעל סגנון שתאהבו במשך שנים. גם אם אינכם חושבים על נצח בשלב זה, אתם יכולים לצפות לקנות שולחן לפרק זמן של לפחות חמש עד עשר שנים. "חמש שנים זה לא הרבה זמן," אמר פורני. "אם זה השולחן הראשון שלכם, אתם יכולים להשתמש בו במקום אחר לאחר מספר שנים, אז אתם בטח רוצים שהוא יהיה פשוט ויציב עם סגנון שתרצו לטווח הארוך." כך ששולחן קטן ועשוי היטב עשוי למצוא מקום בביתכם במשך שנים רבות.

 

להלן הדברים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם קונים שולחן לביתכם.

 

גודל

כלל מספר אחד: שולחן האוכל שלכם צריך להתאים לפינת האוכל שלכם. שולחן אוכל מעץ או מזכוכית הוא רהיט גדול, ועליכם לתת דין וחשבון גם על המרחב סביבו.

בשלב הבא, חשבו על הדרך שבה אתם משתמשים בשולחן וכמה אנשים ישבו בדרך כלל סביבו. "כל מקום בשולחן זקוק לשטח של 55 עד 60 ס"מ וכי כסאות בקנה מידה גדול יותר ידרשו יותר מרחב," אמר דאייר. אלה המימדים הכלליים שאפשר לצפות להם.

 

צורה

"צורת החדר קובעת קודם כל, מכיוון שחלק מהשולחנות פשוט לא עובדים בחדרים מסוימים," אמר לנו דאייר. השולחנות מגיעים בשתי משפחות בעלות צורה עיקרית, מרובעות/מלבניות או עגולות/סגלגלות. באופן אידיאלי, אתם רוצים שהשולחן שלכם ימלא את החלל שלכם באופן יחסי, כך שאם יש לכם חדר מלבני, נסו שולחן מלבני או סגלגל; אם השטח הזמין שלכם מרובע יותר, שולחן מרובע או עגול ייראו טוב יותר.

 

תמיכה

הבסיס – בדרך כלל רגליים, הדום או זרבובית – יכול להשפיע על כמה אנשים אתם יכול לארח סביב השולחן. "אתם רק רוצים להיות בטוחים ששטח הרגליים לא פולש לתומכים," אמר הירשאוט. כשאתם רואים שולחן באופן אישי, שבו בו כדי לראות אם הרגליים שלכם מכות ברגליים של השולחן; בדקו גם אם יש לכם מספיק מקום לברכיים כשאתם נכנסים בפנים, ואם אתם יכולים לשלב את הרגליים מתחת לשולחן. המסגרת של השולחן עלולה לקחת לכם מקום כדי לתמרן.

 

סגנון

זה החלק המהנה! אתם יכולים למצוא אלפי אפשרויות, אז ראשית עליכם לצמצם את הבחירות שלכם. "אתם רוצים אלגנטיות רשמית או נוחות מזדמנת? אתם רוצים חזות רגילה או מפוארת?" אמר הירשאוט. אם אתם מתחילים מההתחלה, דפדפו באתרים וצרו לכם מסמך כדי לראות למה אתם הכי נמשכים.

 

חומרים

עץ

פורניר או מראה עץ

אבן ומראה אבן

 

זכוכית

מתכת

פלסטיק ולמינציה

כתיבת תגובה