You are currently viewing 5 דרכים לשיפור בטיחות שערך

5 דרכים לשיפור בטיחות שערך

עם כל כך הרבה אמצעי בטיחות בשוק לשערים חשמליים, רישמנו את חמשת הדרכים המובילות לשיפור אמצעי הבטיחות בפתיחת השערים החשמליים שלך.

 

  1. תאי פוטו

תוכלו למצוא זוג תאים פוטנציאליים המסופקים עם כל ערכות השער החשמליות. מדובר בתיבות קטנות עם קורת אינפרא אדום המורכבות זו מול זו משני צדי השער שלך. אם קרן זו נשברת או מופרעת, היא שולחת אות ללוח הבקרה כי ישנה חסימה המונעת את פעולתה של השערים. כספת הכישלון הפשוטה הזו תמנע את פתיחת השערים לכלי רכב, חיות מחמד וילדים שקרובים מדי לשערים בזמן הפעולה.

 

לפעמים יתכן שיהיה צורך להוסיף זוג תאים פוטואליים נוספים בצד החיצוני של השערים שלך. מתקין השערים שלך אמור לייעץ לך אם הדבר נדרש במהלך הערכת הסיכון הראשונית שלך.

 

  1. קצוות בטיחות

ידוע אחרת בשם רצועות מגע גומי, יש להתקין קצוות בטיחות בכל קצה של שער שעלול לגרום לנקודות לכידה, גזירה או ריסוק.

 

קצוות הבטיחות פועלים בכך שהם רגישים ללחץ. אם הם יבואו במגע עם מכשול הם ימעכו, הדבר יגרום לשערים לעצור ולהיפוך מהסכנה.

 

  1. אורות מהבהבים

הדרך הטובה ביותר למנוע ממישהו להיות בדרכו של שער חשמלי בזמן שהוא פועל היא ליידע אותו שהוא עומד לפעול.

 

נורה מהבהבת היא פיתרון טוב מאוד לכך, במיוחד לכבדי שמיעה או לאתרי תעשייה רועשים במיוחד מכיוון שהיא יכולה לספק התרעה חזותית.

 

  1. ערכות שער חשמלי 24V

בניגוד לערכות השער החשמלי של 230 וולט, לערכות השער החשמלי של 24 וולט יש פונקציה מובנית לגילוי מכשולים.

 

אין להסתמך על מערכת זו כמנגנון בטיחות עצמאי, אלא במקום זאת לראות כשכבת הגנה נוספת. אם לוח הבקרה מרגיש התנגדות מוגברת נגד השערים, הם יפעילו את מעגל העצירה וההפך.

 

זו הסיבה שמערכות 24 וולט אינן מתאימות לשערים מאלומיניום על גבי קרשים סגורים מכיוון שבתנאים סוערים הם יזהו יותר כוח ולא יתפקדו.

 

  1. בדיקת כוח

זהו תהליך הכרוך בפריט ציוד מסוים הנקרא בוחן כוח.

נקודות מסוימות בשערים שלך נבדקות כדי לראות כמה ניוטון כוח דרוש לפני שמפעילים מכשירי הבטיחות. תלוי בקצב הכוח ושטח השער יקבע אם השערים עוברים או נכשלים, ובכך עומד בדרישות EN12453.

 

כל מתקין שער חשמלי המוכר על ידי DHF צריך לבצע בדיקות כוח כסטנדרט. עם סיום הבדיקה, עליהם לתת לך עותק של התוצאות עבור הרשומות שלך. מומלץ ששער מגורים נבחן בכוח פעם בשנה ושער לשימוש מסחרי / כבד פעמיים בשנה.