You are currently viewing 5 סיבות מדוע אי אפשר לטעות עם יהלומים ליום השנה

5 סיבות מדוע אי אפשר לטעות עם יהלומים ליום השנה

אם אתם קונים מנוסים בכל מה שקשור למתנות יום הולדת מתאימות, סביר להניח שאתם מודעים היטב לכך שיש יום נישואין "יהלום" (ה-60 או ה -75 … אתם מחליטים אם תגיעו עד כה). אבל אם אתם בני זוג מנוסים, תדעו שאתם לעולם לא יכולים לטעות עם מתנת היהלומים. כל שנה שאתם נשואים זו הזדמנות נוספת להפתיע את זו שאתם אוהבים עם סט חדש של יהלומים, שרשרת או אפילו טבעת. הנה רק כמה סיבות לכך שקבלת מתנה כזו תעזור לכם לחמם דברים ביום השנה שלכם.

 

  1. זה טוב יותר מעץ. יש כמה פריטים די מוזרים שרשומים לימי השנה השונים (עץ, נייר וכותנה אם נזכיר כמה). אף על פי שהמתנות המסורתיות הללו יכולות להכריח אתכם להיות יצירתיים (מסגרת תמונה או קופסת תכשיטים יכולות לשמש מעץ), אתם לא חושבים שיהלומים יעשו את העבודה הטובה ביותר?

 

  1. קנו סט. אם אתם לא באמת אוהבים לעשות קניות לתכשיטים, אתם יכולים לקנות סט שלם שכולל צמיד טניס (עגילים, שרשרת, צמיד וכו') ויש לכם כמה מתנות שיספיקו לשנים הבאות. והכי חשוב שהיא תחשוב שבאמת זכרתם משנה לשנה לאיזה סוג שייכת המתנה המקורית.

 

  1. אין ניחושים. אם אתם מפחדים מהמחשבה לבוא עם מתנות יום השנה ל-50-80 השנים הבאות, הידיעה שאתם הולכים להשיג יהלומים בכל שנה ודאי תקל על הדברים, במיוחד אם אתם לא נלהבים במיוחד כשמדובר במה שהיא תאהב.

 

  1. מעודדים חזרה. יהלומים הם החברים הכי טובים של האישה, אז אתם יודעים שזו המתנה היחידה שהיא לעולם לא תמחה עליה. גם אם היא לא אוהבת את ההגדרה של היהלום, היא תמיד יכולה לשנות אותה. היא תעריך את האבן, בכך אין ספק.

 

  1. אין דבר כזה יותר מדי יהלומים. לא משנה כמה סטים של עגילי יהלומים יהיו בבעלותה, תמיד יש זוג מושלם יותר. ואתם יכולים לשקול לתת לה אבן יהלום כל שנה, כך שכשתגיעו בפועל ליום השנה שלכם, תהיה לה קולקציה גדולה מספיק כדי ליצור את השרשרת, העגילים וכל אביזר אחר שליבה חפץ בו.